MODIFICACIÓ DELS CRITERIS DE GESTIÓ DE LA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL INTERÍ DOCENT

Una altra vegada, l’Administració tira pel dret i aplica una modificació de la resolució dels criteris de gestió de la borsa de personal interí docent sense que hagi passat per mesa sectorial.

USTEC·STEs volem fer palès una altra vegada el nostre desconcert i malestar sobre el fet que un canvi de normativa s'apliqui sense passar per la Mesa Sectorial i sense tenir l’aprovació de la part social, la qual cosa vulnera el dret del nostre sindicat a negociar tot allò que tingui a veure amb condicions laborals. Volem denunciar, per tant, que no ens consta la modificació de la normativa a la web del departament.

Aquest procediment conculca el dret de les persones interines i substitutes, ja que no tenen coneixement d’aquest canvi normatiu.

L’Administració ens ha informat que el canvi va entrar en funcionament des del passat 28 de febrer de 2020. Us trametem la informació que ens ha facilitat el Departament:

Número de visites avui: -