Premsa del 22 al 24-3-21 (feu clic aquí per veure més notícies):
Cafè d'Idees: Quim Torra i Iolanda Segura - RTVE

Matrícula a la pública! - Empordà Dues de cada tres escoles desafavorides han renunciat a la sisena hora aquest curs Set de cada deu infants catalans se senten molt feliços amb la seva vida - Diari de Girona Més de 40 escoles i 20 esplais de Fundesplai pinten murals contra la discriminació racial - Social.cat El repunt de casos arriba a Catalunya amb els confinaments escolars al mínim - Regió7 :: El Diari de la Catalunya Central Educació reparteix el 65 % dels ordinadors als alumnes | betevé Reforç extraescolar per als alumnes més vulnerables | betevé El Galacticat arriba a les escoles Nou descens de la incidència de la Covid-19 a les escoles catalanes Sindicats protesten a Girona per demanar ràtios més baixes a Educació - El Gerió Digital Rosa Cañadell, aspirante a síndica de Barcelona Atacadas las sedes de Educación de la Generalitat - Barcelona - COPE Exigeixen millores per garantir la salut a les aules | Redacció | GIRONA | Educació | El Punt Avui Els sindicats USTEC-STES i CCOO encartellen el Departament d’Ensenyament de la Catalunya Central - YouTube Vuit aspirants a agafar el relleu de la síndica de Barcelona Sindicats d'ensenyament protesten a Manresa contra les retallades - Regió7 :: El Diari de la Catalunya Central Els sindicats d'Educació volen «ràtios més baixes» a les classes - Diari de Girona Seis aspirantes a sustituir a la síndica de Barcelona Atacadas las sedes de Educación de la Generalitat - Barcelona - COPE

Número de visites avui: -